Plany postępowań

Zakres funkcjonalny

  • Możliwość sporządzania planu postępowań o którym mowa w art. 13a ustawy Prawo zamówień publicznych
  • Możliwość edycji, skasowania planu postępowań
  • Możliwość przeglądania planów postępowań w różnym porządku sortowania i filtrowania
  • Pany postępowań są sporządzane w ujęciu rocznym
  • Plany postępowań zawierają przedmiot zamówienia, kod CPV, rodzaj zamówienia, przewidywany tryb lub inne procedury udzielania zamówienia, orientacyjną wartość zamówienia oraz przewidywany termin wszczęcia postępowania w ujęciu kwartalnym
  • Moduł plan postępowań daje możliwość archiwizacji danych, jak również posiada funkcję wystawienia potwierdzenia jego sporządzenia w celu udowodnienia przed organami kontroli

Korzyści

  • Możliwość sporządzania planów postępowań na platformie zamawiacz.pl w ramach posiadanego pakietu bez angażowania własnych stron internetowych
  • Duża funkcjonalność modułu (wyszukiwanie, sortowanie, filtrowanie, analizy)
  • Wszystkie plany postępowań zamawiających w jednym miejscu ułatwieniem dla wykonawców
  • Transparentność i czytelność przekazywanych informacji
  • Oprócz jednostek sektora finansów publicznych w rozumieniu przepisów o finansach publicznych oraz innych państwowych jednostkach organizacyjnych nieposiadających osobowości prawnej, plany postępowań mogą sporządzać na platformie również inni zamawiający
  • Informacje z planów postępowań są bezpieczne w chmurze GaMP Data Center

Elektroniczne postępowania o udzielenie zamówienia

Zakres funkcjonalny

  • Możliwość przeprowadzania postępowań o udzielenie zamówienia publicznego do i powyżej 30.000 Euro
  • Twoje ogłoszenie na BZP/ lub TED będzie widoczne na platformie zamawiacz.pl
  • Każde postępowanie – osobna teczka a w niej: ogłoszenie o zamówieniu, SIWZ z załącznikami, pytania i odpowiedzi do SIWZ, informacja z otwarcia ofert, wyjaśnienia treści ofert, informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty lub unieważnieniu postępowania, umowa, ogłoszenie o udzieleniu zamówienia
  • Możliwość korzystania z gotowych wzorów dokumentów lub poprzednich podobnych postępowania zapisanych jako szkic
  • Zamawiacz.pl połączy się z modułami: Monitorowania i Analiz, Centralnych Repozytorium Danych, Przyjmowania i Zabezpieczania zaszyfrowanych ofert, prowadzonymi w ramach przygotowanego projektu MC i UZP

Korzyści

  • Współdziałanie platformy zamawiacz.pl z platformą MC i UZP zapewni całościowe spełnienie wymagań stawianych przez ustawę Pzp
  • Zamawiający udostępni wykonawcy narzędzie niedyskryminujące, ogólnie dostępne, interoperacyjne oraz transparentne
  • Koszt wykupionego pakietu jest niewspółmiernie niższy niż nakłady poniesione na zbudowanie własnej platformy,
  • Zamawiacz.pl – elektroniczne zamówienia publiczne to oszczędność czasu i możliwość analizy wszystkiego co zostało wytworzone. Narzędzie daje możliwość przeprowadzania kontroli zewnętrznej i wewnętrznej
  • Platforma zamawiacz.pl archiwizuje dane z przeprowadzonych elektronicznych postępowań zgodnie z przepisami rozporządzenia
  • Elektroniczne postępowania o udzielnie zamówienia publicznego są bezpieczne w chmurze GaMP Data Center

Aukcje i licytacje

Zakres funkcjonalny

  • Możliwość przeprowadzania aukcji i licytacji elektronicznych dla postępowań do 30.000 Euro
  • Dla postępowań pow. 30.000 Euro w trybie przetargu nieograniczonego, przetargu ograniczonego lub negocjacji z ogłoszeniem aukcje elektroniczną przeprowadza się po dokonaniu oceny ofert
  • Możliwość przeprowadzania aukcji elektronicznych dla umów ramowych
  • Możliwość przeprowadzania aukcji elektronicznych jednoetapowych lub wieloetapowych
  • Wykorzystanie formularza elektronicznego do przeprowadzania licytacji elektronicznej
  • Podczas licytacji elektronicznej wnioski, oświadczeni i inne informacje zamawiający i wykonawcy przekazują drogą elektroniczną

Korzyści

  • Zapewnienie transparentności przeprowadzania aukcji i licytacji elektronicznych
  • Czytelność i przyjazność udostępnionych narzędzi
  • Wysokie oszczędności dla zamawiających w wyniku postępowań aukcyjnych i licytacyjnych
  • Kontrola przez system elektronicznych zamówień publicznych prawidłowości przeprowadzanych procesów
  • Automatyzacja klasyfikacji składanych elektronicznie ofert
  • Elektroniczne zamówienia publiczne wytwarzają pełną dokumentacja z przeprowadzanych procesów
  • Przystępujący wykonawcy z wyprzedzeniem otrzymają informacje o parametrach wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfiki technicznych w zakresie połączeń

Elektroniczna komunikacja

Zakres funkcjonalny

  • Możliwość przekazywania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu oraz oświadczeń, w tym JEDZ przy użyciu środków komunikacji elektronicznej
  • Możliwość opatrywania dokumentów kwalifikowanym podpisem elektronicznym
  • Identyfikacja podmiotów przekazujących oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu z ustaleniem dokładnego czasu i daty odbioru
  • Ochrona przed dostępem do treści ofert oraz wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu wyznaczonych terminów

Korzyści

  • Spełnienie wymagań określonych w rozporządzeniach
  • Ochrona przed nieautoryzowanym dostępem do informacji
  • Elektroniczne zamówienia publiczne na naszej platformie wykorzystują bezpieczne szyfrowane połączenia
  • Integralność i autentyczność przekazywanych informacji
  • Usprawnienie kontroli nad poprawnością przeprowadzonego postępowania elektronicznego

Start typing and press Enter to search

Hotline +48 68 4105626